Podle dosavadních měření a odhadů měla u běžných internetových projektů tvořit návštěvnost z vyhledávačů cca 70 procent. Podle nejnovějších poznatků však tento podíl může být mnohem vyšší – a dokonce přesahovat hranici 120 procent.
Nevěříte? Věřte. Jako nezpochybnitelný důkaz předkládám své dnešní statistiky:
I mistr Google se někdy utne. Ale taky dobře, počet návštěv splnil plán na 154,48 procent.
Hm, 150% návštěvnost, to vypadá na Google Analytics pro Čínu…
.. a predpoklada se, ze toto cislo bude i v budoucnu stoupat.. LOL, pekne
;–)
Že ty si začal fušovat do SEO :)
Zajímavé, to chci taky!
To jsou tuším problémy, co má občas lokalizovaná verze, už jsem na to někde narazil. Stejně je zajímavé, že ta anglická funguje trochu jinak. Člověk by čekal, že lokalizace znamená překlad a ne omezení funkcí nebo jejich jiné fungování :)
Pingback:Perlám ducha sa nevyhýba ani Google : M+M+M+M (4M)
To mi připomání jeden salám co jsem viděl v obchodě: Na 100g výrobku bylo použito 102g masa. Výrobek obsahuje max. 50% tuku.
Takže 150g salámu obsahuje třeba 153g masa a cca 70g tuku (=223g) super, že? :)
Tomek: Taky dobrý příklad. I když v tomto konkrétním případě by to mohlo mít i jiné vysvětlení: Kupříkladu kvalitní sušené šunky jsou opravdu vyrobeny z většího množství masa, než jaká je výsledná hmotnost (část váhy se ztratí právě tím sušením). A samozřejmě to maso obsahuje určité procento tuku… Netvrdím ale, že to byl ten případ – záleží, na jakém salámu jste tuhle informaci viděl. :-)
no důležitých je těch 0,38 – je to přčsný výpočet :)