Už v titulku spojte slib s důkazem. Tuto zásadu, o které jsme se již zmínili v jednom z předchozích dílů seriálu, Bencivenga dále rozvádí.

V úvodu dává Bencivenga svým čtenářům malý úkol – určit, který titulek byl úspěšnější v reklamě na aspirin:

1. Bolí vás hlava?
2. Co udělají doktoři, když je rozbolí hlava?

Který byste vybrali? Který lépe splňuje zásadu spojit důkaz se slibem? Je to samozřejmě titulek číslo 2, který spojuje slib se silným argumentem – s doktory.

Pan doktor jako autorita

Doporučení lékařů se v reklamě s úspěchem používají už desítky let. A podle všeho fungují dodnes. Nejste si jisti, kterým kartáčkem drhnout svůj chrup? Kterým jogurtem hýčkat svou střevní mikroflóru? Doktor v bílém plášti vám ochotně poradí.

Je až s podivem, že se na úspěšnosti téhle metody zřejmě opravdu mnoho nezměnilo. Bencivenga dedukuje, že lidé obecně potřebují někomu nebo něčemu důvěřovat. Proto, dostanou-li dostatečně pádný argument uznávané autority, rádi reklamnímu sdělení uvěří – samozřejmě pokud je svým obsahem osloví.

Učiňte neuvěřitelné uvěřitelným

Bencivenga tedy znovu opakuje: Řada marketérů a copywriterů se zaměřuje výhradně na bombastické, vtipné sdělení, velkolepý slib. Ještě mnohem důležitější je ale důkaz, který můžete předložit.

Buďte sami k sobě nemilosrdní. Přečtěte si svůj text a zvažte, jakými argumenty byste ho obhájili v případě přelíčení před nestranným soudcem.

Aby jedinou odpovědí, které se vám jako reakce od potenciálních klientů dostane, nebylo: Jo, jasně.

Zdroj: Can You Pick the Winning Headline?

Copywriting podle Bencivengy

Navštivte přehled všech článků o Garym Bencivengovi.

Gary Bencivenga – vyberte úspěšný titulek
Štítky:    

1 komentář u „Gary Bencivenga – vyberte úspěšný titulek

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte. Podrobnosti

Do vašeho počítače mohou být během používání tohoto webu dočasně uloženy soubory cookies. Pomáhají nám analyzovat návštěvnost, zobrazovat personalizované reklamy, nebo vám usnadnit používání některých služeb webu. Cookies jsou používány výhradně za účelem zkvalitňování služeb a nejsou nijak nebezpečné. Účelem této zprávy je splnění povinnosti informovat Vás, že cookies jsou nezbytnou součástí tohoto webu a jeho používáním s tím souhlasíte. Po stisknutí tlačítka „rozumím“ Vás následující rok tato zpráva nebude znovu obtěžovat.

Zavřít