Zpráva, o které všichni webložníci a vůbec lidé od webu dávno vědí. (Jinými slovy, zpráva pro ty tři lidi, kteří do Zápisníku lezou odjinud.) Marek Prokop, uznávaný odborník na SEO a internetový marketing (snad jsem to napsal správně…), hodlá zúročit své léty nabyté vědomosti v nelítostném světě čajového byznysu.
Pokud jste to ještě neudělali, doporučuju návštěvu „novorozeného“ blogu Do košíku. V prvních příspěvcích mimo jiné zjistíte, proč Marek ve skutečnosti e-shop nikdy nechtěl a kdo ho do toho nakonec uvrtal 😉
Pokud jsem to správně pochopil, Marek hodlá svůj blog pojmout jako psanou reality-show, ve které budeme moci sledovat příběh nového obchodu doslova od nuly.
Víc toho psát nebudu, protože bych stejně jenom opisoval. Tak snad jenom závěrem: Hodně štěstí!
Děkuju, Dalibore.
Na tento seriál článků se opravdu těším. Mohl by být univerzálním návodem pro mnoho provozovatelů e-shopů, kteří obchod dělají na koleni. Jsem zvědavý, s jakým rozpočtem e-shop začne a jaké postupy použije, aby se prosadil.