Dneska to nebude žádné hlubokomyslné jazykové zamyšlení, spíš krátká glosa. Až překvapivě často si všímám, kolik chyb se objevuje v bannerových (a samozřejmě nejen bannerových) reklamách i poměrně renomovaných firem. Reklama Air Bank je jednou z nich.
Inkriminovaná reklama vypadá takhle:
I spoustu netrénovaných párů očí asi bouchne do očí ta chybějící čárka. V tomhle případě se rozhodně nejedná o výběr mezi dvěma libovolně zaměnitelnými eventualitami. Naopak, reklama se snaží zdůraznit, že jedno rozhodnutí je „dobré“ a jedno „špatné“.
Drobnost, stane se.
Je z toho ale vidět, že i u reklamních kampaní, které obsahují naprosté minimum textu (týká se to i PPC reklamy, kde je množství chyb nejrůznějšího druhu až neuvěřitelné), není od věci nechat si text někým zkontrolovat.
Na podobné téma: Zapomenuté čárky před „nebo“