Má-li text ve vašich propagačních materiálech nebo na vašich webových stránkách splnit svůj cíl, musí být komerčně účinný. Co to znamená?

3 cíle reklamních textů

Komerčně účinný text výrazně přispívá k naplnění alespoň jednoho z následujících cílů:
  1. podpořit přímý prodej vašeho výrobku nebo služby
  2. vzbudit zájem o váš produkt či o vaši společnost
  3. zvýšit povědomí o vaší společnosti či produktu, přispět k budování značky

Napíšeme vám texty, které opravdu fungují

Pokud není psaní vaše hobby, nevadí. Rádi vám pomůžeme. Na základě vašich podkladů vytvoříme texty, které vám pomohou dosáhnout stanovených cílů. Konkrétně se může jednat o následující typy textů:
  • „KLASICKÁ“ MÉDIA: PR články, tiskové zprávy, propagační materiály apod.
  • WEBOVÉ STRÁNKY, včetně krátkých reklamních inzerátů
  • PUBLICISTICKÉ ČLÁNKY, které zvýší vaše profesionální renomé

Na kolik vás to přijde?

Souhlasíte s tím, že špičkové služby většinou stojí těžké peníze? Potom vás pohled do našeho ceníku určitě příjemně překvapí.

 
1 stránka textu (přibližně 500 slov) 1700–2900 Kč*
*Konečná cena závisí na náročnosti textu a na množství dodatečných úprav.