Napýšu vám úplně všecko co budete chťít z jakýhokolif oboru. Z psaňím mám mraki skušeností a hlavňe píšu správně a bez chip. A gdybych náhodou nemoch, doporučým vám našeho sqělýho spolupracovňýka.
Bližší informace najdete zde.
Rád bych ujistil všechny návštěvníky i nešťastného majitele stránek (pokud sem náhodou zabrousí), že se nechci trapně bavit na cizí účet. (A když, tak jenom trochu.) Každý nějak začínal a skoro každý začátek je těžký.
Ale nabízet copywriting (a k tomu zdůrazňovat, že texty budou určitě pravopisně správné a s „košer“ interpunkcí), k tomu je potřeba víc než jenom chuť psát. Je potřeba minimálně „vyčistit“ od hrubek první větu vlastního webu. To bych označil jako dobrý základ…
K úspěchu na poli textařiny vede dlouhá cesta. Každopádně vám ale, Josefe (pokud tenhle příspěvek čtete a máte sto chutí mi zakroutit krkem), přeji, ať ta vaše cesta úspěchem skončí.
jj, zkuste si přečíst i výsledek: http://www.kkspedition.cz/
Ježíšmarjá, ten výsledek je zážitek. Chudák zákazník…
Když to tak čtu… Nenabídneš školení? :-) Jak nepřehlédnout drobnosti, nezblbnout při celodenní práci apod. Zájem by byl určitě nejen z mé strany.
BTW: Původně jsem chtěl napsat… Ale moji špatnou náladu přece nemusí odnášet ostatní.
Marty, přiznám se, že se necítím být dostatečně fundovaným odborníkem v otázce, jak nepřehlédnout drobnosti a nezblbnout při práci. Pokud by mi ale narostl hřebínek do té míry, že bych se odhodlal v tomto oboru uspořádat školení, budeš první, kdo se o něm dozví:-)
V tomhle případě se ale obávám, že se jedná o „systémovější problém“, než je pouhá nepozornost…
Uznávám, že mít takové chyby v první větě webu nabízející copywriting je fakt trapný…
Celá tato situace je pro mne impulzem k tomu, abych věnoval větší pozornost korektuře. Můžete po sobě číst text kolikrát budete chtít, ale chybu snadněji objeví druhá nebo třetí osoba. Lidé mne oslovují ve chvíli, kdy neví co napsat a jak to napsat srozumitelně. V tom si myslím, že je podstata a určité umění…
Pane Josefe, neberte to nějak zle, ale Vy byste se jazykem rozhodně živit neměl. I profík se občas sekne, jenže Vám evidentně chybí cit pro český jazyk – jak pro styl, tak pro gramatiku (namátkově „problém z pravopisem“, inflace čárek ve větách „Mimo mezinárodní kamionové dopravy a servisu, je možné využít, v našem areálu v Blatné, služeb naší čerpací stanice pohonných hmot“ a „Při zřizování servisu, jsme si byli vědomi toho, že jeho celou kapacitu nejsme schopni, pro vlastní potřebu využít“ atd.). To není nedostatek pozornosti, nýbrž nedostatek talentu. Lidé jako Vy by se naopak měli obracet na profesionály, než něco publikují.
Podle toho, co jste výše v komentářích napsal (s chybami…), si ceníte své kreativity. Možná byste se uplatnil jako tvůrce geniálních reklamních sloganů, ale psaní textů byste měl opravdu raději nechat na
profesionálech. (Buď je zde omezen počet znaků v komentářích, nebo jsem to odeslala předčasně. :))
Treba je to dobre promysleny tah – prvni krok pro viralni sireni zvesti. :)