… si laskavě zjistěte někde jinde. Tímto heslem se zřejmě řídí společnost Eiffel optic, alespoň pokud jde o její internetovou komunikaci s klienty.

Jsem člověk obrýlený. U individua denně civícího několik hodin na monitor nikterak pozoruhodná diagnóza. Počet dioptrií, na který jsem se usilovnou námahou vypracoval, je natolik vysoký, že po sundání brýlí vidím přibližně stejně dobře jako tetřev… éé… tetřev slepec.

Za normálních okolností mi nošení brýlí nikterak nevadí. Avšak vzhledem k blížící se dovolené, při níž hrozí, že se budu koupat, ba snad dokonce i strkat hlavu pod hladinu, jsem začal uvažovat o alternativách. Nabízejí se jednodenní kontaktní „čučky“, případně dioptrické potápěčské brýle (vůbec jsem netušil, že něco takového existuje).

Vyčerpávající informace u Eiffel optic

Něco jsem si nastudoval, a protože jsem v poslední době své zrakové potřeby řešil nejčastěji právě v prodejnách Eiffel optic, rozhodl jsem se vyzkoumat, jakou nabídku mi v tomto směru mohou učinit. Naivní, že?

No, nečekal jsem zázraky, to rozhodně ne. Ovšem skutečný stav webu Eiffel optic s přehledem předčil i má nejsmělejší očekávání. Pokud se vám nechce klikat, rád shrnu: na titulní (a zároveň jediné) stránce webu na vás přátelsky vykoukne „jépégéčko“ s VELMI stručnými informacemi o tom, co od zmíněné společnosti můžete čekat.

Informace o společnosti (kromě kontaktu na několik prodejen) – nula. Informace o prodávaných značkách – nula. Rady pro výběr a údržbu brýlí a čoček – nula. O absenci kontaktního formuláře a podobných zbytečností asi vzhledem k technickému „řešení“ netřeba mluvit.

Naprosto chápu, že webová prezentace není (v současné podobě ostatně ani nemůže být) pro společnost klíčovým prodejním kanálem. Ale PROČ se neobtěžuje investovat pár korun do prajednoduchého webíku aspoň se základními informacemi? Proč tak okázale dává najevo, jak má své klienty na háku? Nechápu…

(Možná Eiffel optic křivdím a už teď pracují na skvělém webu se spoustou užitečných informací, přičemž doba potřebná pro tvorbu je přímo úměrná kvalitě budoucích stránek. Snad se dočkám.)

(A ještě jedna závorková poznámka: Abych byl úplně spravedlivý, když pominu onu webovou příšernost, byl jsem s Eiffelem vždycky poměrně spokojený – ochotný personál, široký výběr a tak vůbec. Jenom ten web, ten web…)

Věčné téma

Dodatečně jsem zjistil, že na podobné téma psal už před třemi roky Jirka Macich. Škoda, že se toho od té doby tak málo změnilo…

Aktualizace – červen 2008

Tak přece jenom! Na stránkách Eiffel Optic teď najdete plnohodnotnou webovou prezentaci.

Eiffel optic – vše, co jste chtěli vědět o brýlích…

6 komentářů u „Eiffel optic – vše, co jste chtěli vědět o brýlích…

  • 19. 12. 2007 (16:16)
    Trvalý odkaz

    A to je ještě to jépégéčko v takové kvalitě, že kdybych se ho pokusil přečíst celé, potřeboval bych pak už ty brýle taky. Takže možná jde jen o nepochopený geniální marketingový tah :o)

    Reagovat
  • 19. 12. 2007 (17:14)
    Trvalý odkaz

    To je síla, já kupoval u té druhé velké společnosti a tam mají web v pohodě. Asi ne všude na internetové klienty kašlou ;-)

    Reagovat
  • 19. 12. 2007 (18:36)
    Trvalý odkaz

    Dle mého soudu se jedná o jedinečnou ukázku absolutně úspěšného webu. Když v nezměněné podobě funguje tři roky, je to důvod k webdesignerskému zamyšlení. Budu se inspirovat a zapomenu na pitomé moderní trendy.

    Budoucnost je JPG.

    P.S: Právě jsem dostal brýle na dálku a také mám pocit, že je tam zbytečně moc skla a drátů a všeho. Čučky jsou dobrý nápad :)

    Reagovat
  • 19. 12. 2007 (20:34)
    Trvalý odkaz

    Docela složitý layout a přesto je ve všech prohlížečích pixel-perfect! Kodér zaslouží pochvalu… ;-)

    Reagovat
  • 20. 12. 2007 (13:38)
    Trvalý odkaz

    Bohužel tohle „letákování“ na webu není ničím výjimečným. Donedávna takhle vypadaly weby všech slavných prodejních řetězců (OBI, Ikea a podobné) a dodnes je na některých to dědictví znát. A někde se pořád ještě najdou i ty letáky. Akurát se každý týden nebo měsíc obměňují ;–)

    Reagovat

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte. Podrobnosti

Do vašeho počítače mohou být během používání tohoto webu dočasně uloženy soubory cookies. Pomáhají nám analyzovat návštěvnost, zobrazovat personalizované reklamy, nebo vám usnadnit používání některých služeb webu. Cookies jsou používány výhradně za účelem zkvalitňování služeb a nejsou nijak nebezpečné. Účelem této zprávy je splnění povinnosti informovat Vás, že cookies jsou nezbytnou součástí tohoto webu a jeho používáním s tím souhlasíte. Po stisknutí tlačítka „rozumím“ Vás následující rok tato zpráva nebude znovu obtěžovat.

Zavřít