Rád bych vám slíbil, že vám tento příspěvek přinese nějakou přidanou hodnotu. Žel, není tomu tak. Je to prachobyčejný přehled těch relativně „povedenějších“ článků z mé produkce, ke kterým se možná ještě někdy budu (nedejbože) vracet.
Tento narcismem značně zavánějící krok slouží k neutralizaci jednoho drobného nedostatku Zápisníku šíleného korektora. Je to jeho tematické dělení na pouhé tři kategorie. Následující index nezohledňuje články balastoidní či s omezenou platností a člení příspěvky do vícero skupin.
Odkazy na články o copywritingu a marketingu
- Bison a Rose – povídání nejen o značkách – články o brandingu z české produkce
- Tajemství úspěšného copywritingu – první věty rozhodnou – shrnutí článku Karon Thackstonové
- „Zabijácký obsah“ v praxi – o studii, kterou uveřejnil Gerry McGovern
Pravopis, gramatika, stylistika
- E-mail, nebo email? To je, oč tu běží…
- Hledá se značka pro megapixel
- Chystám se k panu Petru Novákovi
- Jak se poprat s názvy firem s malým písmenem
- Jak skloňovat jména typu Bukowski, Grabowski
- Já ten příspěvek snad nenapíši. Nebo nenapíšu?
- Ranní, raný, nebo ranný?
- Status, nebo statut?
- Tří- a šestidenní kurzy
Slovníky
- Česko-slovenský slovník on-line
- Latinský slovník on-line a něco málo k tomu
- Transkripce řečtiny a řecký slovník on-line
Tvorba názvů
- Jak vytvořit název firmy či produktu – několik slov na úvod
- Jak vytvořit název firmy či produktu – sestavení seznamu klíčových slov
- Jak vytvořit název firmy či produktu – než se zrodí první varianty
- Jak vytvořit název firmy či produktu – druhy názvů
Typografie, interpunkce
- Číselné označování částí textu (1.1, 1.1.2 apod.)
- Čtyřikrát o psaní závorek
- Kdy psát čárku před atd. či apod.
- Novinky v typografii – čtyřtečky a horizontální dvojtečky
- Přívlastky volné a těsné aneb jak je to s čárkami?